9 συμβουλές για να αυξήσεις την κατανάλωση των φυτικών ινών

Οι φυτικές ίνες είναι ουσίες που βρίσκονται στα φρούτα, λαχανικά και δημητριακά. Οι περισσότερες φυτικές ίνες περνάνε μέσα από τον πεπτικό σωλήνα (στομάχι, έντερο) χωρίς να απορροφούνται. Η βιβλιογραφία έχει αναδείξει τον σημαντικό ρόλο των φυτικών ινών στη μείωση της χοληστερίνης και στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα. Έτσι η παρουσία τους στη διατροφή βελτιώνει την πέψη των υπολοίπων τροφών και ομαλοποιεί την κινητικότητα του εντέρου. Επιπλέον, η κατανάλωση τους φαίνεται να μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικού επεισοδίου και σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 .

Είναι, λοιπόν πολύ σημαντικό να τις εντάξουμε στη διατροφή μας! πώς μπορείς να το καταφέρεις αυτό;

Είναι απλό:

  • Αν σου αρέσουν τα ζυμαρικά; Αντικατέστησε το 1/3 του κιμά με μαγειρεμένες φακές
  • Κέρδισε χρόνο! τρώγοντας τα φρούτα και τα λαχανικά σου με τη φλούδα
  • Αύξησε τις φυτικές ίνες στην ομελέτα σου προσθέτοντας μανιτάρια και ντομάτα
  • Φτιάχνεις κέικ; Αντικατέστησε το 1/3 του αλευριού με ακατέργαστη βρώμη
  • Αύξησε τις φυτικές ίνες στη σάλτσα σου προσθέτοντας κρεμμύδια, καρότα, κολοκυθάκι κα
  • Βιάζεσαι; Τα κατεψυγμένα λαχανικά μπορούν να αποτελέσουν μια βολική και θρεπτική προσθήκη στο γεύμα σου
  • Φτιάχνεις μπιφτέκια ή κεφτέδες; Αντικατέστησε το 1/3 του κιμά με βρώμη, φακές ή κάποιο άλλο όσπριο
  • Πεινάς; κάλυψε αυτό το αίσθημα πείνας με μια μικρή χούφτα ξηρών καρπών, σπόρων και αποξηραμένων φρούτων
  • Αντικατέστησε το λευκό ψωμί με ψωμί ολικής άλεσης!

Το έντερο σου ήδη σε ευγνωμονεί!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *