Βιογραφικό

Κάλως ήρθατε στο Nutrihive !!

Ονομάζομαι Αδαμαντία Πράπα και είμαι Κλινικός Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, απόφοιτη του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών.

Από το 2016 ασκώ το επάγγελμα του Διαιτολόγου-Διατροφολόγου ενώ παράλληλα εργάστηκα σε Ενδοκρινολογικό Κέντρο, όπου και ασχολήθηκα με περιστατικά Σακχαρώδους Διαβήτη και ποικίλων ορμονικών διαταραχών. Στα πλαίσια της μεταπτυχιακής μου διατριβής συμμετείχα στα εξωτερικά ηπατολογικά ιατρεία του Ιπποκράτειου και Λαϊκού Νοσοκομείου, όπου και απέκτησα πολύτιμη εμπειρία στη διατροφική αντιμετώπιση και υποστήριξη ασθενών με  γαστρεντερολογικές διαταραχές (ΙΦΝΕ,κοιλιοκάκη, ηπατολογικά νοσήματα κτλ). Επιπλέον, έχω εργασθεί, στα πλαίσια της πρακτικής μου άσκησης, στον Ειδικό Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Πειραιά ΜΕΤΑΞΑ, όπου ασχολήθηκα με τη διατροφική υποστήριξη καρκινοπαθών,

Παράλληλα είμαι υποψήφια διδάκτωρ στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Συγκεκριμένα, ασχολούμαι και ερευνώ το πώς οι διατροφικές συνήθειες και ο τρόπος ζωής επηρεάζουν την εμφάνιση παραγόντων καρδιοαγγειακού κινδύνου, όπως η αρτηριακή υπέρταση, ο σακχαρώδης διαβήτης, η παχυσαρκία κτλ σε ευάλωτες οικογένειες στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

Αποτέλεσα εξωτερικός συνεργάτης-διαιτολόγος της ΜΚΟ Ινστιτούτο Prolepsis. Το Ινστιτούτο Prolepsis ειδικεύεται στη διεξαγωγή πρωτότυπης έρευνας στον ευρύτερο χώρο της Δημόσιας Υγείας και σε τομείς όπως η επιδημιολογία, η περιβαλλοντική υγεία, η εργασιακή ιατρική, η προληπτική ιατρική, η διατροφολογία και άλλους.

Είμαι μέλος της ομάδας Little Yogis. H ομάδα μας αποτελείται από νηπιαγωγούς, εργοθεραπευτές, φυσικοθεραπευτές, διατροφολόγο και δασκάλους yoga,  που όλοι μαζί στοχεύουμε στη σωστή ανάπτυξη (σωματική, συναισθηματική, πνευματική) του παιδιού, βοηθώντας το να γνωρίσει και να αγαπήσει το σώμα του.

Τέλος, αρθρογραφώ τακτικά στον παιδοκεντρικό διαδραστικό ιστοχώρο ΠΑΙ.Δ.Ι. Η ιστοσελίδα  «κοντά στο Παι.Δ.Ι», δημιουργήθηκε με κεντρικό σκοπό και επιθυμία μας την υγιή, πολύπλευρη ανάπτυξη ευτυχισμένων παιδιών. Συγκεκριμένα, στόχος είναι η ενημέρωση γονέων, εκπαιδευτικών και παιδιών για τα νέα δεδομένα κάθε επιστήμης που αφορούν στο παιδί, την ώθηση των γονέων και των εκπαιδευτικών σε σωστές στάσεις απέναντί του, την παροχή απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις και απορίες γονέων και εκπαιδευτικών και την παροχή προτάσεων για ποιοτικό χρόνο γονέα-παιδιού, για επαγγελματική εξέλιξη και κατάρτιση του εκπαιδευτικού, για επαφή με την τέχνη κ.α.